خرید انواع سوله
نوشته شده توسط : حامد

خرید سوله 

همان گونه که اشاره شد طراحی سوله ها امری بسیار حساس و علمی است که باید صرفا به وسیله ی مهندسین این امر با در نظر گرفتن فاکتورهایی مانند : ابعاد و اندازه طول و عرض و ارتفاع سوله و دهانه، میزان تراکم خاک، میزان انواع بارهای وارده بر سوله، میزان فوندانسیون مناسب برای کار کردن در پیکره سوله و محاسبه بار دینامیکی انواع جرثقیل ها و … به عنوان مهم ترین عوامل دخیل در ساخت سوله ها انجام بپذیرد.

خرید سوله در شهرک صنعتی با هدف ساخت مراکز صنعتی همچون کارخانه ها , انبارها , سردخانه ها و .. صورت می پذیرد به همین دلیل هم فروش سوله در شهرک صنعتی رواج پیدا کرده است و در شهرهایی چون کرمان , اصفهان , تهران و .. بسیار فراگیر شده است فاکنور مهمی که درروش ساخت سازه تاثیر گذار است نوع آب و هوا و منطقه ی احداث و نصب سازه است به طور مثال خرید سوله در کرمان که به منظور استفاده در گاوداری ها , مرغداری ها , مکان های ورزشی و .. صورت می گیرد با خرید سوله در اصفهان و یا تهران متفاوت است این تفاوت ها شامل قیمت , میزان انسجام , فونداسیون و .. است .

برای خرید سوله باید به نکاتی توجه کرد یکی از این نکات میزان بودجه و سرمایه ای است که قرار است در این مورد صرف شود مورد بعدی نوع کاربرد سوله اینکه سازه برای استفاده در مراکز صنعتی تولید می شود و یا مراکز ورزشی و تولیدی ها و ..

هزینه ساخت سوله 

هزینه ساخت سوله و فونداسیون آن بر اساس تناژ میلگرد و حجم بتن محاسبه می شود که دوباره ارتباط مستقیم با نقشه طراحی شده پیدا می کند و گاها تا بیشتر از 3 برابر در نقشه های مختلف متفاوت است.

هزینه اجرای پوشش سقف بر اساس نوع پوشش و کیفیت مصالح آن بر حسب متر مربع زیر بنا متفاوت است.

معمولا جهت پوشش سقف از یک لایه ورق گالوانیزه ، یک لایه پشم شیشه و یک لایه توری مرغی و یا مصالح مشابه استفاده می شود که بسته به کیفیت مصالح مصرفی هزینه آن متغیر است.

 





:: برچسب‌ها: ساخت سوله , خرید سوله , خرید سوله در کرمان , هزینه ساخت سوله , فروش سوله ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 فروردين 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: